۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۴

خوشنویسان به سومین دوسالانه خوشنویسی فرا خوانده شدند

خوشنویسان به سومین دوسالانه خوشنویسی فرا خوانده شدند

هنرمندان خوشنویس برای شرکت در سومین دوسالانه خوشنویسی که شهریورماه سال جاری در قزوین برگزار می شود، تا 10 مردادماه مهلت دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین دوسالانه خوشنویسی ایران در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی در رشته های نستعلیق، شكسته نستعلیق، نسخ و ثلث با موضوع آزاد برگزار می شود و هنرمندان خوشنویس تا 10 مردادماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه دوسالانه ارسال كنند.

سومین دوسالانه خوشنویسی ایران همچون دو دوره قبل به نام یكی از خوشنویسان تاثیرگذار كشور است و سومین دوسالانه به نام بزرگداشت استاد احمد سهروردی (یاقوت ثانی) برگزار می شود.

هر هنرمند می تواند در یک بخش دوسالانه شركت كند و در هر رشته حداكثر دو اثر را بدون قاب و در اندازه های 50.35 - 50.70 و 70.100 با احتساب حاشیه كه در دوسال اخیر تحریر شده و در هیچ جشنواره ای شركت نكرده باشند برای دوسالانه ارسال كنند.

سومین دوسالانه خوشنویسی ایران از سوی اداره كل امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر با همكاری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، شهرداری و انجمن خوشنویسان قزوین به منظور پاسداشت خالقان آثار ماندگار خوشنویسی، شناخت و شناسایی شایسته استعدادهای برتر در این عرصه و تبادل تجربیات ارزنده پیشكسوتان و مشتاقان این هنر برگزار خواهد شد.

هنرمندان تا 10 مرداد می توانند آثارشان را به دبیرخانه دوسالانه به نشانی قزوین، بلوارآزادگان (غیاث آباد)، چهارراه غیاث آباد، جنب مسجد حضرت امام خمینی(ره)، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه سومین دوسالانه خوشنویسی ایران ارسال كنند.

کد خبر 2329753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha