۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۱۷

اخبار حوادث/

دستگيری سارقان واكسن های دامپزشكی/مرگ دردناک راننده کامیون بر اثر سقوط

دستگيری سارقان واكسن های دامپزشكی/مرگ دردناک راننده کامیون بر اثر سقوط

اراک- دستگيري سارقان واكسن هاي دامپزشكي، خواهر شاكي عامل برداشت غير مجاز، كشف ۶۵ فقره انواع سرقت در استان مركزي و مرگ دردناك راننده كاميون نيسان از جمله مهمترین اخبار حوادث استان مرکزی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، افرادي كه اقدام به سرقت يك هزار و ۳۰۸عدد واكسن از اداره دامپزشكي شهرستان ساوه استان مركزي كرده بودند توسط ماموران انتظامي اين شهرستان شناسايي و دستگير شدند.

مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ يك فقره سرقت از اداره دامپزشكي شهرستان ساوه را اعلام كرد و بلافاصله اكيپي از ماموران انتظامي براي بررسي موضوع در محل حاضر شدند.

با حضور ماموران در محل وقوع سرقت مشخص شد سارق يا سارقان با بريدن حفاظ يكي از پنجره ها وارد محل نگهداري واكسن ها شده و اقدام به سرقت تعداد يك هزار و ۳۰۸عدد واكسن كرده اند.

در روند تحقيقات فني و پليسي به عمل آمده مشخص شد يكي از كارمند هاي بازنشسته اين اداره با توجه به آشنايي كامل به محل نگهداري واكسن ها و آگاهي از نداشتن نگهبان به همراه با جناق خود در ساعات اوليه شب اقدام به سرقت كرده است.

سرهنگ علي اصغر طالبي، فرمانده انتظامي شهرستان ساوه در اين باره گفت: ارزش تقريبي واكسن هاي سرقت شده بنابر اظهار كارشناسان دامپزشكي مبلغ ۵۰ ميليون ريال مي باشد.

وي  خاطر نشان كرد: متهمان دستگير شده به همراه اموال مكشوفه تحويل مراجع قضايي شدند.

خواهر شاكي عامل برداشت غير مجاز

کارشناسان پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي فردي را که اقدام به برداشت غير مجاز از حساب بانکي خواهر خود کرده بود، شناسايي و دستگير كردند.

در اوايل آذر ماه خانمي اراكي به پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي مراجعه كرد و گفت: در بررسي حساب هاي خود متوجه شده است كه مبالغي از حسابش كسر شده است.

با توجه به اظهارات شاكي، رسيدگي پرونده در دستور كار كارشناسان پليس فتا استان مركزي قرار گرفت و تحقيقات تخصصي براي شناسايي و دستگيري عامل برداشت غير مجاز آغاز شد.

با آغاز تحقيقات كارشناسي پليس، مشخص شد كه عامل برداشت يكي از آشنايان شاكي بوده كه موفق شده با به دست آوردن اطلاعات حساب بانكي وي، مبلغ ۱۰ ميليون ريال از حسابش برداشت كند.

خواهر شاكي با جلب اعتماد اطلاعات حساب را به دست آورده بود

سرگرد مصطفي نوروزي رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي در تشريح اين خبر گفت : با ادامه تحقيقات تخصصي كارشناسان و كارآگاهان پليس فتا مشخص شد كه خواهر شاكي اقدام به برداشت مبلغ ۱۰ ميليون از حساب شاكي كرده است.

وي ادامه داد: پس از دستگيري متهمه در مواجهه با دلايل و مدارک مستند لب به اعتراف گشود و اظهار داشت در مقطعي از کارت عابر بانکي خواهرم بصورت مشترک استفاده مي کرديم و وي به بنده اعتماد کامل داشت به طور مخفيانه کارت بانکي ايشان را برداشته و با توجه به اينکه شماره رمز کارت را مي دانستم با سوء استفاده از اطلاعات حساب وي طي مراحل مختلفي اقدام به برداشت از حساب بانکي خواهرم كردم.

اين مقام انتظامي گفت: پرونده متشکله به شعبه ويژه رسيدگي به جرايم سايبري دادسراي عمومي و انقلاب اراك ارسال و براي متهمه به اتهام تحصيل مال از طريق نامشروع قرار قانوني مناسب صادر شد.

اطلاعات حساب بانکي شما حريم خصوصيتان به شمار مي آيد

سرگرد نوروزي از شهروندان خواست به هيچ عنوان اطلاعات حساب بانکي خود را در اختيار ديگران حتي نزديکان خويش قرار ندهند چراکه اينگونه اطلاعات حريم خصوصي آنها بشمار آمده و به اشتراک گذاشتن آن ممکن است موجب انواع سوء استفاده ها از حساب بانکي آنها شود.

كشف ۶۵ فقره انواع سرقت در استان مركزي

در جريان عمليات اجرايي پليس استان مركزي در دو روز گذشته ۴۲ سارق دستگير شدند و به ۶۵فقره سرقت اعتراف كردند.

سرهنگ سيامك قاسمي معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره به خبرنگاران گفت: در دو روز گذشته در تداوم طرح مبارزه قاطعانه با سارقان و در اجراي برنامه هاي قرارگاه مبارزه با سرقت، ماموران انتظامي استان مركزي در عمليات هاي جداگانه موفق به دستگيري ۴۲ سارق شدند.

وي اضافه كرد: با انجام تحقيقات از سارقان دستگير شده، ماموران انتظامي موفق به كشف ۶۵ فقره انواع سرقت در شهرهاي اراك، خمين و ساوه، زرنديه، خنداب و شازند شدند.

قاسمي به جزئيات سرقت هاي كشف شده اشاره كرد و افزود: سرقت هاي كشف شده از نوع سرقت از اماكن خصوصي، محتويات و لوازم خودرو، موتورسيكلت، منزل و... مي باشد.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي در پايان مشاركت شهروندان در اجراي مطلوب طرح هاي انتظامي را مورد تقدير قرار داد و از آنان درخواست كرد موارد مشكوك را از طريق تلفن ۱۱۰ به مراكز پليس گزارش كنند.

مرگ دردناك راننده كاميون نيسان ديزل بر اثر سقوط كابين

در پي مرگ دردناك راننده خودروي كاميون نيسان ديزل در بلوار خرمشهر اراك، تحقيقات پليس براي كشف علت اين حادثه آغاز شد.

روز گذشته وقوع يك سانحه منجر به فوت در بلوار خرمشهر شهر اراك به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اعلام شد.

پس از اعلام اين خبر بلافاصله ماموران پليس به همراه نيروهاي امدادي در صحنه حاضر شدند و تحقيقات لازم را درمورد حادثه مذكور آغاز كردند و پس از بررسي موضوع در يافتند، راننده يك دستگاه كاميون نيسان ديزل كه در حال تعمير كابين كاميون خود بوده است به طرز دردناكي بر اثر سقوط كابين كاميون جان خود را از دست داده است.

لازم به ذكراست در اين زمينه پرونده قضايي تشكيل شده و نيروهاي امدادي جسد متوفي را براي بررسي بيشتر به پزشكي قانوني انتقال دادند.

کد خبر 2435495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha