۲۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸

قزی:

كمك هزینه درمان مددجویان بهزیستی خراسان شمالی پرداخت شد

كمك هزینه درمان مددجویان بهزیستی خراسان شمالی پرداخت شد

بجنورد- معاون توانبخشی اداره كل بهزیستی خراسان شمالی از پرداخت ۲۴۶ میلیون تومان كمك هزینه درمان به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قزی پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام پرداخت ۲۴۶ میلیون تومان کمک هزینه درمان به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سال گذشته، اظهار داشت: ۱۶۶ میلیون تومان كمك هزینه درمان مددجویان بهزیستی خراسان شمالی از محل اعتبارات سازمان بهزیستی و ۸۰ میلیون تومان نیز از محل اعتبارات وزارت رفاه تامین شده است.

وی اضافه کرد: این هزینه های درمان در بخش های بستری، انجام عمل قلب، درمان سرطان، كاردرمانی و ... صرف می شود.

قزی همچنین با بیان اینكه در حال حاضر ۱۵ هزار و ۴۷۰ معلول تحت پوشش بهزیستی خراسان شمالی هستند، تصریح كرد: اداره كل بهزیستی خراسان شمالی در صدد است تا با اقدامات موثر از معلولیت های مختلف جلوگیری كند.

وی تصریح كرد: معلولیت ها هزینه های سنگین مالی و روانی را به جامعه تحمیل می كند كه در راستای پیشگیری و كاهش معلولیت های اداره كل بهزیستی خراسان شمالی به برگزاری كلاس های مختلف آموزشی اقدام كرد.

معاون توانبخشی اداره كل بهزیستی خراسان شمالی ایجاد فضای سالم فرهنگی و اجتماعی برای معلولان در جامعه را امری مهم دانست و گفت: با ایجاد این فضاها فرد معلول به خوبی می تواند وارد عرصه های گوناگون جامعه شود.

وی اظهار داشت: معلولین در عرصه های مختلف كار و تلاش ثابت كردند كه همانند افراد سالم می توانند عمل كنند و حتی در برخی موارد از این افراد نیز پیشی گرفتند.

معاون توانبخشی اداره كل بهزیستی خراسان شمالی در خاتمه خواستار مشاركت و توجه بیشتر مسئولین و مردم استان به معلولین شد.

کد خبر 2529747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha