۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۰۰

امام جمعه بجنورد:

مراقب باشیم کلام و شخصیت امام(ره) تحریف نشود

مراقب باشیم کلام و شخصیت امام(ره) تحریف نشود

بجنورد - امام جعمه بجنورد گفت: باید مراقبت کنیم تا کلام و شخصیت حضرت امام خمینی(ره) تحریف نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری گفت: نباید اجازه دهیم که افرادی دست به تحریف شخصیت امام(ره)، کلام و سیره عملی امام(ره) بزنند.

وی با تسلیت بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد ۴۲، اظهار داشت: سیره عملی امام(ره)، موضع ایشان با ظالمان و مستکبران عالم و برخورد ایشان با دنیای اسلام و حمایت از مستضعفین جهان برای همگان مشخص بود.

خطیب نماز جمعه بجنورد با اشاره به نقش حضرت امام(ره) به عنوان ولی امر مسلمین جهان و معمار کبیر انقلاب گفت: مدیریت امام(ره) درهشت سال دفاع مقدس به عنوان فرماندهی کل قوا برکسی پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: آن امام بزرگوار که مظهر اخلاص و عمل بود، با تکیه برخدا و مبارزه با نفس، قبل از مدیریت انقلاب اسلامی خود را مدیریت كردند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: حضرت امام (ره) ۱۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور را در سخت ترین شرایط به گونه ای شایسته مدیریت كردند، بنابراین باید امروز مواظب باشیم تا راه و مسیر امام(ره) دچار تحریف نشود.

وی افزود: باید امام شناسی را از مقام معظم رهبری آموخت، چرا كه این سرمایه بزرگ و ارزشمند انقلاب اسلامی، با شجاعت، تدبیر و هوشمندی و با توکل به خدای بزرگ، ۲۶ سال بعد از رحلت امام(ره)، کشور و نظام اسلامی را به خوبی مدیریت کردند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه تحریف گران در طول تاریخ وجود داشته اند و اكنون نیز به مدیریت مقام معظم رهبری حسادت می كنند گفت: دشمنان در مقابل رهبری مدبرانه معظم له انگشت حیرت به دهان گرفته‌اند چرا که نمی توانند حقایق انقلاب اسلامی را درک کنند.

حجت الاسلام یعقوبی در پایان بر بر ادامه راه امام(ره) و پیروی از ولایت فقیه تاکید کرد و آن را مسیر رستگاری امت و نظام جمهوری اسلامی دانست.

وی افزود: ملت ولایت مدار و بصیر ایران اسلامی همواره ثابت کرده اند که پشتبان ولایت بوده و خواهند بود.

کد خبر 2768280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha