۳ تیر ۱۳۹۵، ۲۳:۲۲

رئیس دادگستری شهرستان اهر:

موفقیت ها و پیشرفت های کشور مرهون خون شهدا است

موفقیت ها و پیشرفت های کشور مرهون خون شهدا است

اهر - رئیس دادگستری اهر گفت: حضور سرداران بنام در جبهه‌های دفاع از حریم ولایت از جمله سردار سلیمانی برای ایران افتخاری است و بدون شک موفقیت ها و پیشرفت های کشور مرهون خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری شامگاه پنج شنبه در مراسم غبار روبی مزار شهدای دوران دفاع مقدس اهر به مناسبت هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای جمهوری اسلامی از دوران انقلاب تاکنون به‌خصوص ۷۲ تن شهدای هفتم تیر و شهید آیت‌الله بهشتی را گرامی می‌داریم و غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا بهانه‌ای است برای اینکه از یادها نرود که شهیدان از جان خود گذشتند تا نظام و انقلاب تداوم یابد.

وی با اشاره به اینکه شهیدان در راه حفظ اسلام و قرآن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایثار و فداکاری کرده‌اند، اضافه کرد: اکنون‌که بر سر سفره نعمات فداکاری‌های شهدا قرارگرفته‌ایم جا دارد تا از صفات شهیدان درس‌های لازم را بیاموزیم و بدانیم شهدا بودند که به‌فرمان ولایت امر زمان لبیک گفتند تا ایران اسلامی حرفی برای گفتن در تمامی زمینه‌ها داشته باشد.

رئیس دادگستری شهرستان اهر ادامه داد: در حال حاضر ایران که در زمینه‌های امنیت، اقتصادی و جامعه بین‌الملل حرفی برای گفتن دارد به برکت خون شهداست، شهدا ولی‌نعمت ما هستند. با آموختن اوصاف شهدا باید مسئولان با اخلاص وارد میدان خدمت گذاری شوند و از طرفی وظیفه‌ای که در قبال شهدا و خانواده‌های شهدا داریم را به نحو احسن انجام دهیم.

حجت‌الاسلام نظری امنیت ایران را حاصل ازخودگذشتگی‌های شهدا دانست و گفت: اغلب رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس شاید روزها تشنگی و گرسنگی را تحمل کرده‌اند ولی هیچ‌گاه تسلیم نفس و دشمن نشدند و هر زمانی و هرکسی در مقابل دشمن قرار گرفت، تسلیم نشد.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه کنونی ملت ایران ایستادگی در برابر هجمه‌های شبانه‌روزی استکبار جهانی است، ابراز داشت: استکبار اکنون با تهدیدهای مکرر چهره واقعی خود را نشان می‌دهد و وظیفه تک‌تک ما این است که در مقابل دشمن تسلیم نشویم تا اینکه همیشه بتوانیم استقلال، عزت و افتخار خودمان را به‌عنوان ایرانی در عرصه بین‌الملل حفظ کنیم.

رئیس دادگستری شهرستان اهر گسترش فرهنگ شهدا و ایثارگری را تنها راه تداوم و حفظ استقلال کشور عنوان کرد و گفت: یکی از شاخصه‌های شهدا، اطاعت از ولایت‌فقیه بود و مسئولان و مردم نیز همیشه باید گوش‌به‌فرمان ولی امر زمان مقام معظم رهبری باشند. اکنون ایران به دلیل رهبری پیامبرگونه امام خامنه‌ای از عزت و افتخار بهره‌مند شده است.

حجت‌الاسلام نظری بابیان اینکه وجود رهبری اجازه عملی شدن تهدیدهای داعشی‌ها و تکفیری‌ها را نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: حضور سرداران بنام در جبهه‌های دفاع از حریم ولایت از جمله سردار سلیمانی برای ایران افتخاری است و همین مدافعان حرم با اخلاص به اهداف و فرهنگ شهدا جامه عمل پوشانده‌اند، وظیفه تمامی مسئولان در قبال شهدا اطاعت از ولایت مطلقه فقیه مقام معظم رهبری است.

کد خبر 3693905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha