۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۹

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمان:

اجازه فروش ۱۶۷ میلیارد تومان ملک مازاد به کرمان داده شده است

اجازه فروش ۱۶۷ میلیارد تومان ملک مازاد به کرمان داده شده است

کرمان-رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمان گفت: در راستای پیگیری فروش مربوط به املاک مازاد برای تامین بخشی از کسری بودجه در استان اجازه فروش ۱۶۷ میلیارد تومان ملک مازاد به ما داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر رودری صبح سه‌شنبه در هفتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان بیان داشت: ۹۰۰ میلیارد تومان مازاد درآمد مالیاتی استان کرمان است که بخشی از این منابع باید به استان کرمان برگردد.

وی افزود: در راستای پیگیری فروش مربوط به املاک مازاد برای تأمین بخشی از کسری بودجه در استان اجازه فروش ۱۶۷ میلیارد تومان ملک مازاد به ما داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: هفته آینده لایحه بودجه ۱۴۰۰ تقدیم مجلس خواهد شد لذا طی این مدت باید پیگیری در خصوص قرار گرفتن شش بیمارستان در استان کرمان و آبرسانی به شهر جیرفت و عنبرآباد در پیوست بودجه باید در دستور کار قرار گیرد.

در این جلسه همچنین سیدمصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: در راستای فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی در استان تا به‌حال پنج ملک از محل مبدل سازی و املاک در استان مجموعاً یک میلیارد و ۷۰۰ تومان به فروش رسیده است.

وی تصریح کرد: از مجموع ۹۰ ملکی که در این به پایتخت ارسال شده ۷۰ مورد برگشت داده شده که تنها شاهد فروش پنج مورد آن فروش بوده‌ایم.

گفتنی است در این جلسه منظومه توسعه روستایی بخش مرکزی سیرجان و بخش مرکزی منوجان با رأی اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به تصویب رسید.

کد خبر 5079644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha