۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۱

رئیس کمیته امداد شهرستان دره شهر خبر داد؛

اجرای ۳۰۰ طرح اشتغالزایی برای نیازمندان جویای شغل دره شهر

اجرای ۳۰۰ طرح اشتغالزایی برای نیازمندان جویای شغل دره شهر

ایلام-رئیس کمیته امداد شهرستان دره شهر از اجرای بیش از ۳۰۰ طرح اشتغالزایی برای مددجویان و نیازمندان این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

سیدکاظم طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: برای اجرای این تعداد طرح بیش از ۱۱۵ میلیارد ریال اعتبار قرض الحسنه کمیته امداد و منابع بانکی اختصاص یافته است.

وی با عنوان اینکه ایجاد شغل یکی از زمینه‌های مهم برای توانمندسازی مددجویان است، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال بیش از ۴۰۰ مددجو و نیازمند جویای شغل توسط کمیته امداد صاحب شغل خواهند شد.

طاهری تصریح کرد: مشاغل ایجاد شده توسط کمیته امداد برای نیازمندان جویای شغل در زمینه‌های متنوع از جمله صنایع دستی، دامداری، کشاورزی، خدماتی، تولیدی و دیگر کسب و کارهای خانگی و کوچک بوده که پس از انجام مراحلی مثل شناسایی علائق، استعداد سنجی، آموزش، مشاوره شغلی و در نهایت نظارت بر روند اجرایی طرح‌ها ایجاد شده‌اند.

رئیس کمیته امداد دره شهر با عنوان اینکه بیکاری می‌تواند منشاء بسیاری از مشکلات اجتماعی، روانشناختی، اقتصادی و هرگونه بزهکاری باشد هدف کمیته امداد این است با ایجاد شغل برای خانواده‌های نیازمند ضمن توانمندسازی آنها از بروز آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌ها هم جلوگیری کند.

کد خبر 5375442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha