۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۳۵

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل خبر داد؛

افتتاح پیست موتورسواری ۲۰ هزار مترمربعی در آران و بیدگل

افتتاح پیست موتورسواری ۲۰ هزار مترمربعی در آران و بیدگل

کاشان - سرپرست فرمانداری آران و بیدگل از افتتاح پیست موتورسواری با مساحت ۲۰ هزار مترمربع در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر رضایی بعداز ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ورزش یک عامل مؤثر در سلامتی و تندرستی افراد جامعه است، اظهار داشت: ورزش علاوه بر آثار فردی در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز بسیار مؤثر است.

وی با بیان اینکه توسعه اماکن ورزشی نقش مؤثری بر توسعه ورزش همگانی در سطح شهرستان دارد، ابراز داشت: حضور و کمک خیران و ساخت اماکن ورزشی علاوه بر افزایش زیرساخت‌های ورزشی به نوعی یک باقیات صالحات نیز محسوب می‌شود.

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل با اشاره به اینکه یکی از نیازهای جوانان این شهرستان مکانی برای ورزش موتورسواری بود، تصریح کرد: پیست موتور سواری آران و بیدگل با مساحت بیش از ۲۰ هزار مترمربع با کمک خیر عزیز جناب آقای عباس ترکیان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه اماکن ورزشی علاوه بر شادی و نشاط باعث شکوفا شدن استعدادهای جوانان و نوجوانان می‌شود، خاطرنشان کرد: احداث این پست همچنین می‌تواند باعث تخلیه هیجانی جوانان آران و بیدگلی شود.

رضایی یکی از مهمترین اهداف پیش رو را توسعه ورزش همگانی در بین آحاد جامعه به خصوص در بین نوجوانان و جوانان دانست و گفت: برای رسیدن به این موضوع باید فرهنگسازی لازم بین مردم انجام شود که از این رو نقش سازمان‌های مردم نهاد بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های زیاد شهرستان آران و بیدگل در بخش‌های مختلف صنعتی و اقتصادی افزود: واحدهای صنعتی می‌توانند با حضور جدی در این عرصه علاوه بر عمل به مسئولیت اجتماعی باعث ترویج شادی و نشاط اجتماعی در بین شهروندان آران و بیدگلی شوند.

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل یکی از اهداف پیش روی این شهرستان را توسعه گردشگری دانست و تاکید کرد: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی یکی از راه‌های توسعه گردشگری است چراکه با حضور افراد مختلف ورزشکار از سراسر ایران و مشاهده زیبایی‌های آران و بیدگل و معرفی این شهر به دیگران باعث توسعه گردشگری این شهرستان می‌شوند.

کد خبر 5426435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha