۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۱۵

در ۲۴ ساعت گذشته؛

۷۹۳ نفر بیمار جدید مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی شناسایی شد

۷۹۳ نفر بیمار جدید مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی شناسایی شد

ارومیه – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از شناسایی ۷۹۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

محمدامین ولی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اظهار کرد: ۷۹۳ نفر در استان طی ۲۴ ساعت گذشته به ویروس کرونا مبتلا و ۱۶۳ بیمار کرونایی نیز در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۶۹۳ تن بر اثر ابتلاء به کرونا در بیمارستان‌های این استان بستری اند که ۱۸۹ تن از آنان در بخش مراقبت‌های ویژه و ۳۵ تن نیز به علت آسیب‌های ناشی از این بیماری از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند.

ولی زاده اضافه کرد: در شبانه روز گذشته ۷ نفر از بیماران بدحال در این استان بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا جان باختند که با احتساب فوتی‌های جدید شمار جان باختگان از این ویروس در آذربایجان غربی به ۷ هزار و ۳۴۱ تن رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در خصوص واکسیناسیون کرونا در استان نیز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ هزار و ۴۲۴ واحد واکسن به گروه‌های هدف تزریق شده که با احتساب این آمار، تاکنون در این استان ۵ میلیون و ۶۷۰ هزار و ۵۸۳ واحد واکسن تزریق شده است.

کد خبر 5431070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      0 0
      اقای دکتر ممنون از امار شما ولی شما باید از ستاد کرونا ووزیر کشور بخواهید سفر نوروزی ممنوع مطلق شود واکسینه ها هم ناقل ومبتلا میشوند وحتی فوت میکنند تنها چاره فروکش کردن محدودیتهای سال 99 است