۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۴

استاندار زنجان:

۱۰۵۳ پروژه همزمان با ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود

۱۰۵۳ پروژه همزمان با ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود

زنجان-استاندار زنجان از افتتاح ۱۰۵۳ پروژه با اعتبار ۵۶۳۳ میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

محسن افشارچی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: امسال یک هزار و ۵۳ پروژه با اعتبار ۵ هزار و ۶۳۳ میلیارد تومان و ارزش ارزی ۲۱.۲۵ میلیون یورو در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه ۳۹ پروژه به ارزش ۳۰۲ میلیارد تومان در بخش آموزشی، فرهنگی، ورزشی و بهداشت افتتاح می‌شود، ابراز کرد: پروژه‌های بخش عمران روستایی نیز در ۳۱۰ روستا با اعتبار ۳۷۷ میلیارد تومان و ۱۰۴ پروژه عمران شهری با اعتبار ۴۱۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار زنجان بیان کرد: ۳۷ پروژه قابل افتتاح در حوزه برق با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان، ۱۱۶ پروژه در حوزه آب با اعتبار ۲۲۶ میلیارد تومان، ۹۷ پروژه در حوزه گاز با اعتبار ۱۱۱ میلیارد تومان و ۱۹ پروژه به ارزش ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در بخش صنعت تدارک دیده شده است.

افتتاح ۳۳ پروژه در حوزه راه و مسکن در استان زنجان

وی پروژه‌های قابل بهره‌برداری در حوزه راه و مسکن را ۳۳ مورد به ارزش ۲۸۱ میلیارد تومان برشمرد و گفت: ۲۵ پروژه با اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومان در بخش دانش‌بنیان و فناوری و ۴۷ پروژه با اعتبار ۷۵۶ میلیارد تومان نیز در بخش کشاورزی افتتاح خواهد شد.

استاندار زنجان یادآور شد: بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۱۱۰ روستای استان با ۱۰۸ میلیارد تومان در بهمن ماه پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: افتتاح شبکه گازرسانی به ۴۱ روستا در سطح استان با ۸۵ میلیارد تومان، افتتاح پروژه گازرسانی به ۵۴ واحد تولیدی و صنعتی در سطح استان با ۱۱ میلیارد تومان، افتتاح پروژه خط تغذیه تقویتی جنوب شهر زنجان به ارزش ۱۲ میلیارد تومان و افتتاح پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی شهید شهریاری و شهرک صنعتی کهناب با ۳ میلیارد تومان از مهمترین پروژه‌های حوزه گاز است.

افتتاح ۳ مرکز نوآوری پارک علم و فناوری در استان زنجان

وی اظهار کرد: افتتاح ۳ مرکز نوآوری پارک علم و فناوری در شهرستان‌های ابهر، طارم و سلطانیه و بهره‌برداری از ساختمان جدید پارک علم و فناوری زنجان و افتتاح صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی زنجان با ۹.۱۷ میلیارد تومان، بهره‌برداری از داشبرد مدیریتی استانداری، بهره‌برداری از سیستم اتوماسیون پروانه شهرداری با ۴.۰ میلیارد تومان وافتتاح ۱۸ پروژه به ارزش ۱۰۳ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های زیر ساختی شبکه اینترنت، فیبر رسانی، توسعه شبکه و سایر موارد اهم پروژه‌های بخش دانش‌بنیان را تشکیل می‌دهند.

مقام عالی دولت در استان ابراز کرد: در حوزه عمران شهری نیز برگزاری ویژه برنامه افتتاح همزمان ۱۰۴ پروژه عمران شهری پیش‌بینی شده است.

وی یادآور شد: در دهه فجر ۱۳۱ پروژه با اعتبار ۸۸۱ میلیارد تومان نیز در سطح استان کلنگ‌زنی خواهد شد.

کد خبر 5697323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جمال یار محمدی IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      0 0
      سلام جناب استاندار بالا غیرتن بیا با دستای خودت این طلسم ۲۰ ساله رو بشکن واعضای تعاونی های علوم پزشکی .نورپران ویلاشهر .فتح یاران خوشحال کن بیا از نزدیک مشاهده کن اکثر اعضا پیر شدن وحتی عده ای هم فوت شدن بیا مردانگی کن ایام ایم دهه فجره کلنگ رو بردار بزن تو سر این زمینها یا حق