۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۱۳

استاندار خراسان شمالی مطرح کرد؛

تخصیص ۱۰ میلیارد اعتبار جهت آبرسانی به گرمه و جاجرم

تخصیص ۱۰ میلیارد اعتبار جهت آبرسانی به گرمه و جاجرم

بجنورد_ استاندار خراسان شمالی از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به گرمه و جاجرم از چاه‌های کرنخ، تا شهریور ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا حسین نژاد چهارشنبه در دیدار با مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب اظهار داشت: برای تسریع انجام کارهای باقیمانده مجتمع کلاته یاور، برج و صندل آباد با اعتبار مورد نیاز به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان مناقصه برگزار خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه ۲ دستگاه تانکر آبرسانی سیار برای استان خریداری شده، افزود: همچنین برای پروژه آبرسانی به شهرهای آشخانه، آوا و قاضی و ۱۷ روستای مسیر از چاه‌های قره میدان مبلغ ۷۰ میلیارد تومان از طرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از محل اعتبارات تنش ابلاغ می‌شود.

وی بیان داشت: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تنش برای اصلاح ۴ کیلومتر آبرسانی به شهرهای گرمه و جاجرم از چاه‌های کرنخ، تا شهریور ماه اختصاص می‌یابد.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به روستاهایی که در لیست مجتمع روستایی نیستند اختصاص می‌یابد که از مبلغ فوق ۵ میلیارد تومان بابت راز و جرگلان و ۱۵ میلیارد تومان بابت مابقی روستاهای سطح شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم اختصاص خواهد یافت.

استاندار خراسان شمالی گفت: برای آغاز عملیات اجرایی آبرسانی و احداث مخازن آب روستاهای، ارکان، عبدل آباد و قشلاق در قالب قرارداد از طرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ابلاغ لازم انجام شود.

وی در پایان اظهار داشت: دستورات لازم برای تأمین اعتبار خرید لوله‌های مورد نیاز شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم انجام می‌شود.

کد خبر 5810582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha