۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۴۴

رییس اداره ورزش و جوانان خلیل آباد خبرداد؛

اجرای بیش از ۲۰ برنامه ورزشی در خلیل آباد

اجرای بیش از ۲۰ برنامه ورزشی در خلیل آباد

خلیل آباد- رییس اداره ورزش و جوانان خلیل آباد از اجرای بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت هفته ورزش در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نظری عصر سه شنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی در نشست خبری با خبرنگاران به برنامه‌ها و خواسته‌های ورزشکاران در این شهرستان پرداخت و اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان خلیل آباد با داشتن بیش از ۲ هزار ورزشکار تنها با دو نفر شامل یک کارمند و رئیس، اداره می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل آباد، تعداد دو نفر نیرو و بیش از ۲۰۰۰ ورزشکار و نیز ۱۸ هیئت ورزشی فعال می‌طلبد استان در تأمین نیروی مورد نیاز، شهرستان خلیل آباد را دریابند.

استادیومی که نیمه کاره رها شده است

وی افزود: استادیوم ورزشی ۳۲ هکتاری این شهرستان در ۲۰ سال پیش توسط رئیس وقت ورزش شهرستان آغاز می‌شود که از همان زمان این پروژه نیمه کاره رها و تا کنون هزینه‌های صرف شده و فقط خاک می‌خورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل آباد افزود: مولد سازی این مجموعه از برنامه‌های اداره ورزش است لذا با شهرداری خلیل آباد برای حفظ و نگهداری و استفاده بهینه از این مجموعه بزرگ ورزشی مذاکراتی شده است.

وی از مستأجر بودن اداره ورزش خلیل آباد خبر داد و اظهار کرد: علیرغم داشتن فضای استادیوم ورزشی شهید علوی نژاد که دارای زمین چمن فوتبال است اما سال‌ها است که پروژه قسمت اداری و مکان دفاتر هیئت‌ها نیمه کاره مانده است که براساس بر آوردها ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد لذا ما به جهت عدم مکان اداری فعلاً مستأجر هستیم و هر چند گاه باید مکان خود را در داخل شهر جابجا کنیم.

وی ساخت این فضا را ضروری دانست و افزود: در سفر معاون وزیر ورزش به شهرستان و بازدید از این مکان قول دادند با همراهی نماینده شهرستان و شهرداری مبلغ ۱۰ میلیارد ریال اختصاص دهند که هنوز پس از ۴ ماه هیچ رقمی اختصاص نیافته است.

وی برنامه‌های ورزشی هفته ورزش را برشمرد و از اجرای بیش از ۲۰ برنامه به این مناسبت در شهرستان خبر داد.

عدم تخصیص اعتبار در حوزه جوانان

وی عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با امام جمعه شهرستان، فرماندار و برگزاری مسابقه‌های ورزشی فوتسال، همایش هیأت‌های ورزشی، مسابقات تنیس روی میز، طناب کشی، والیبال و نیز اجرای میزبانی از ۵۰ ورزشکار جانباز با همکاری بنیاد شهید شهرستان جهت عزیمت به آبگرم خلیل آباد و برنامه‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌های ورزشی به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی نام برد.

نظری فعالیت‌های ورزشی در شهر خلیل آباد و کندر را مورد توجه قرارداد و با بیان اینکه اکثر سالن‌های ورزشی در سطح شهرستان که دارای ۴ سالن ورزشی در مرکز شهر و چندین سالن در روستاهای مختلف شهرستان و در شهر کندر و نیز ۴ زمین ورزشی چمن فوتسال فعال است، اظهار کرد: در حوزه جوانان که کلمه جوانان را یدک می کشیم ولی در خصوص مسکن جوانان، ازدواج، تسهیلات به جوانان و اشتغال آنان تصمیم گیرنده نیستیم.

وی گفت: تا کنون یک ریال هم برای حوزه جوانان اعتباری نداشته ایم که بتوانیم برنامه ریزی کنیم.

کد خبر 5920923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha