۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱

شهردار سنندج:

۱۸ نقطه حادثه‌خیز سنندج مجهز به دوربین هوشمند می‌شوند

۱۸ نقطه حادثه‌خیز سنندج مجهز به دوربین هوشمند می‌شوند

سنندج_شهردار سنندج گفت: ۱۱۰ پایه دوربین هوشمند در سنندج اجرا شده و در ۱۸ نقطه حادثه‌خیز آن دوربین نصب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدانور رشیدی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای ترافیک استان کردستان اظهار کرد: کسب رتبه نخست در کاهش آمار تصادفات منجر به فوت نتیجه یک کار تیمی است که باید برای حفظ آن تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هر آنچه در توان داشته‌ایم در شهرداری به کار گرفته‌ایم تا زمینه را برای کاهش تصادفات و مدیریت ترافیک در سطح شهر به کار گرفته‌ایم.

شهردار سنندج با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مختلف در راستای مدیریت ترافیک در سطح شهر سنندج، گفت: برنامه‌های کوتاه و بلندمدت برای مدیریت ترافیک در سطح شهر انجام گرفته و در همین راستا چندین کلان پروژه تعریف و در حال اجراست.

رشیدی تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل هوشمند بیش از ۱۱۰ پایه دوربین اجرا و در ۱۸ نقطه از این تعداد که نقطه حادثه خیز هستند مشغول نصب دوربین هستیم.

۳ نقطه حادثه خیز سنندج رفع شده است

شهردار سنندج با اشاره به اینکه سهم شهر سنندج از ۲۶ نقطه حادثه خیز در استان ۷ نقطه است، بیان کرد: تاکنون سه نقطه آن رفع شده و چهار نقطه دیگر هم به زودی رفع خواهد شد.

رشیدی خاطرنشان کرد: همچنین طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در شهر سنندج در سال گذشته به عنوان طرح بسیار موفق اجرا شد اما به دلایل اجتماعی استمرار آن به تعویق افتاد و در حال حاضر برنامه‌ریزی لازم برای اجرای دوباره این طرح با پایلوت بهاران شروع شده و به مابقی نقاط شهر هم تسری پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروشی در سنندج نیازمند همراهی و همکاری بخش‌های مختلف است که باید به این مهم توجه شود.

شهردار سنندج اجرای پارکینگ به عنوان یکی از نیازهای اساسی مرکز شهر سنندج، احداث زیرگذر سه راهی تکیه و چمن، اتصال میدان شهیده ناهید فاتحی‌کرجو به کمربندی آبیدر را نیز از اقدامات دیگر شهرداری استان در راستای رفع مشکلات ترافیکی خواند.

کد خبر 5947869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha