۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

همدان قطب سلامت در غرب کشور شود

همدان قطب سلامت در غرب کشور شود

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اگر در حوزه بیمارستانی در استان همدان سرمایه گذاری شود جمعیت استان‌های غرب کشور می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی صبح یکشنبه در آیین گشایش بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان همدان بیان کرد: تلاش‌های کادر درمان، پزشکان و مجموعه علوم پزشکی همدان در طول سال قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان همدان، اگر در حوزه بیمارستانی در این منطقه سرمایه گذاری شود، جمعیت استان‌های غرب کشور می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

شعبانی با بیان اینکه در این عرصه حمایت از همدان، به معنای حمایت از استان‌های غرب کشور است، افزود: انگیزه‌ای که برای خدمت به مردم در دولت وجود داشت موجب شد تا کارها به سرعت پیش رود.

وی تصریح کرد: در این جلسات باید تریبون در اختیار جامعه پزشکی و پرستاران قرار گیرد و مسئولان شنونده دغدغه‌های آنها باشند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه مبارک بودن این بیمارستان به خالی بودن آن است و امیدواریم تعداد کودکان بیمار کاهش یابد، گفت: گفتنی است بیمارستان آموزشی، درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی کودکان اکباتان همدان امروز یکشنبه با حضور دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت رسمی افتتاح شد.

کد خبر 6119405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha