۱۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۳۲

عضو مجلس خبرگان رهبری:

ملت باید بدانند روحانیت در همه شرایط حامی آنها است

ملت باید بدانند روحانیت در همه شرایط حامی آنها است

مشهد- عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به ملت ایران گفت: ملت باید بدانند روحانیت در همه شرایط حامی آنها است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیداحمد حسینی خراسانی عصر دوشنبه در مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در حرم رضوی اظهار کرد: هوشمندی سیاسی مردم و جلوگیری از افتادن انقلاب به دست نااهلان از وصیت‌های امام راحل (ره) بود که در انتخابات پیش رو باید آن را در انتخاب اهل خدمت واقعی مورد توجه قرار داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام راحل برای تداوم انقلاب، راهبردها، سیاست‌ها و راهکارها را به ما نشان داده است، افزود: پس از شهادت رئیس جمهور خستگی ناپذیرمان، یک رخداد مهم سیاسی، اجتماعی، انقلابی و ملی به نام انتخابات ریاست جمهوری پیش رو داریم که باید همه مردم در آن نقش آفرینی کنند.

وی تصریح کرد: نااهلان کسانی هستند که رسیدن به قدرت را برای خود طعمه می‌دانند، نه فرصت برای خدمت و کسی که از روحیه خدمت به مردم خالی است، نااهل است و کسی را اهل می‌دانیم که خود را صادقانه خادم ملت بداند.

حسینی بیان کرد: وصیت امام خمینی (ره) این است که نگذارید دین، ملت، کشور و فرهنگتان به اسارت غربی‌ها در بیاید لذا نباید بگذارید غرب گراها بر کشور مسلط شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دشمن در تلاش است در دراز مدت ما را خسته کند تا به آرزوی خود برسد لذا باید هوشمندی سیاسی خود را حفظ کنیم تا دشمن این آرزو را به گور ببرد.

وی با اشاره به گذشت ۶۱ سال از قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و نهضت اسلامی و دینی ملت ایران به زعامت بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، گفت: این قیام که حقیقتاً یک رستاخیز بزرگ سیاسی در مقیاس جهانی است امسال همچنان گرامیداشت آن در کنار گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) پرشکوه‌تر و سنجیده‌تر برگزار می‌شود.

حسینی افزود: ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ قیامی رخ داد که اساس آن به نفع تمامی جوامع انسانی بود و صرفاً برای آزادی یک ملت به نام ملت ایران شکل نگرفته است بلکه این قیام در سطح جهانی و برای تمامی ملت‌های ستمدیده و تحت ظلم و مستضعف نافع بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همه مبارزان و قیام کنندگان به این نهضت دلبسته و امید دارند و نهضت مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی نیز در این راستا رقم خورده است.

وی با اشاره به حادثه شهادت رئیس جمهور و همراهانش گفت: هنوز هم در دنیا و ایران عزادار شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی هستند زیرا وی را عنصری تلاشگر در مسیر خدمت به مردم و مردم قدر خدمتگذاران خود را به خوبی می‌دانند.

حسینی با اشاره به برخی شبهه افکنی‌ها در مسیر خدمت رئیس جمهوری از این شبه‌ها به عنوان کف روی آب یاد کرد و گفت: مردم متوجه شدند شهید رئیسی در راستای خدمت به مردم، حمایت از نظام و تقویت جبهه مقاومت در صحنه بین المللی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به ملت ایران گفت: روحانیت را خادم صادق خود بدانید که البته به معنای عملکرد درست و کامل نیست و معتقدیم که با عدالت مورد انتظار مردم هنوز فاصله داریم، اما ملت باید بدانند روحانیت در همه شرایط حامی آنها است.

کد خبر 6126940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha