۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۰۱

بازدید وزیر ورزش از نقش جهان/ رضایت وزیر از روند تکمیل ورزشگاه!

بازدید وزیر ورزش از نقش جهان/ رضایت وزیر از روند تکمیل ورزشگاه!

اصفهان - خبرگزاری مهر: وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه هیات دولت به اصفهان شب گذشته از روند ساخت و تکمیل ورزشگاه نقش جهان بازدید کرد و در شرایطی که انتقادات بسیاری نسبت به روند ساخت این ورزشگاه وارد می‌شود، عباسی از روند ساخت این ورزشگاه ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان، در این بازدید که چهارشنبه شب انجام شد، محمدجواهری و عبدی معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش وجوانان کشور توضیحاتی پیرامون روند تکمیل این پروژه ارائه دادند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از استخر نیمه کاره سه گانه بین المللی که در کنار استادیوم نقش جهان واقع است دیدن کرد.

استخر سه گانه بین المللی اصفهان پس از استخر مجموعه ورزشی آزادی بزرگترین استخر در سطح کشور است که می تواند در آینده میزبان مسابقات بین المللی شنا،شیرجه و واترپلو را باشد.

عباسی در حاشیه بازدید از ورزشگاه نقش جهان ضمن رضایت از پیشرفت این پروژه گفت: نسبت به آخرین باری که در ورزشگاه نقش جهان حضور پیدا کردم روند تکمیل به طور مطلوب پیشرفت نموده که به خوبی این مهم را حس می کنم.

وی ادامه داد: شکی نیست، تکمیل این پروژه مطالبه به حق مردم اصفهان است و همچنین بهره برداری از آن به سود ورزش کشور نیز هست به طوریکه به جز عظمت، این پروژه زیبایی‌های خاص خودش را دارد.

عباسی گفت: تمام تلاش وزارت تکمیل و بهره برداری از این ورزشگاه است و از پیگیری مسئولین استانی نیز تشکر می کنم. 

کد خبر 2040451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha