۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۴۰

شمس خبر داد:

تکمیل 100 درصدی کاسه اصلی ورزشگاه نقش‌جهان تا پایان خرداد/ آغاز رفع نقص فاز نخست

تکمیل 100 درصدی کاسه اصلی ورزشگاه نقش‌جهان تا پایان خرداد/ آغاز رفع نقص فاز نخست

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیر پروژه شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور گفت: کاسه اصلی استادیوم فوتبال ورزشگاه نقش‌جهان که در حال حاضر پیشرفت قابل توجهی داشته است، تا پایان خرداد به صورت کامل تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شمس ظهر امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران رسانه‌های گروهی از روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان با اشاره به تکمیل کاسه اصلی این استادیوم اظهار داشت: بخش قابل توجهی از کاسه اصلی ورزشگاه نظیر زمین چمن و چمن مصنوعی اطراف زمین چمن آماده شده و پیست تارتان ورزشگاه نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وی افزود: زمین چمن ورزشگاه که از کیفیت مطلوبی برخوردار است، هم‌اکنون آماده برگزاری مسابقات فوتبال است و پیست تارتان ورزشگاه نیز نزدیک به 90 درصد پیشرفت داشته که تا پایان خرداد امکان بهره‌برداری از کل کاسه اصلی ورزشگاه نقش‌جهان وجود دارد؛ همچنین تیرهای ورزشگاه درون زمین چمن نصب شده و درون کاسه ورزشگاه مشکلی وجود ندارد.

مدیر پروژه شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور در مورد سازه اصلی ورزشگاه و نصب صندلی‌ها گفت: بخشی از صندلی‌های تماشاگران ورزشگاه نصب شده و بخش دیگری از صندلی‌ها نیز در جایگاه خود قرار گرفته‌اند که به زودی نصب خواهند شد و صندلی‌های فاز دوم نیز خریداری شده که به محض نصب آهن‌آلات، روی آنها نصب خواهند شد.

وی با بیان اینکه ضلع شرقی ورزشگاه تا حدود زیادی تکمیل شده، بیان داشت: بخش قابل توجهی از ضلع شرقی ورزشگاه نقش‌جهان تکمیل شده و در تلاشیم که سایر بخش‌های ورزشگاه را تکمیل کنیم که فعلا تمرکز خود را به ضلع غربی ورزشگاه معطوف کرده‌ایم و جایگاه ویژه ورزشگاه نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است.

شمس اضافه کرد: جایگاه ویژه و جایگاه خبرنگاران استادیوم تا کنون 85 درصد پیشرفت داشته و تنها بخش‌های جزئی آن باقی ماده است و در تلاشیم که این بخش‌ها را نیز در روزهای آینده انجام دهیم.

وی در مورد تعمیرات فاز نخست ورزشگاه و تعمیراتی که در رختکن‌ها و سایر قسمت‌های ورزشگاه صورت گرفته اضافه کرد: قرار است با محوریت اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان تعمیراتی در بخش فاز نخست ورزشگاه انجام شود که این تعمیرات به زودی آغاز خواهد شد و کارهای ابتدایی در مورد آن صورت گرفته است.

 

کد خبر 2071547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha