۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۰۰

 شیروانی:

تاریخ دقیق بهره‌برداری از ورزشگاه نقش‌جهان مشخص نیست/ پیشرفت قابل توجه پروژه

تاریخ دقیق بهره‌برداری از ورزشگاه نقش‌جهان مشخص نیست/ پیشرفت قابل توجه پروژه

اصفهان – خبرگزاری مهر: نماینده شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور در ورزشگاه نقش‌جهان گفت: فعلا نمی‌توانم تاریخ دقیقی از بهره‌برداری ورزشگاه نقش‌جهان بگویم اما روند ساخت ورزشگاه بسیار امیدوار کننده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن شیروانی در حاشیه بازدید خبرنگاران رسانه‌های گروهی از روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان اظهار داشت:  روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان طی هفته‌های گذشته سرعت قابل توجهی به خود گرفته و هم‌اکنون 7 قاچ از 40 قاچ استادیوم فوتبال این ورزشگاه آماده شده و قرار است چادر سایه‌بان روی آنها نصب شود.

وی افزود: قرار است تا 10 روز دیگر کار در بخش شمالی سازه از سوی شرکت سیمین سپاهان آغاز شود و تلاش می‌کنیم که هرچه سریعتر، کار را پیش برده و به بهره‌برداری نزدیک کنیم اما باید بگویم سرعت کار بسیار بالاست و پیشرفت ساخت این ورزشگاه قابل توجه است.

نماینده شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور در ورزشگاه نقش‌جهان پیرامون تاریخ بهره‌برداری از ورزشگاه نقش‌جهان ادامه داد: فعلا نمی‌توانم تاریخ دقیقی در مورد ساخت ورزشگاه اعلام کنم اما باید گفت که طی روزهای گذشته پیشرفت این ورزشگاه بسیار محسوس بوده و اگر با این روند پیش برود، بسیار به ساخت آن خوشبین هستم.

وی ادامه داد: ورزشگاه در یک ماه گذشته تعداد کارگران بسیاری را به چشم خود دیده است و اگر این روند باز هم ادامه پیدا کند، مطمئنم که می‌شود در پایان دولت دهم آن را افتتاح کرد.

شیروانی در مورد تعداد کارگران حاضر در این ورزشگاه افزود: هم‌اکنون روزانه بین 320 تا 350 کارگر در ورزشگاه نقش‌جهان حضور دارند و در روزهای تعطیل بین 100 تا 120 کارگر در ورزشگاه مشغول فعالیت هستند؛ سه جرثقیل سنگین وزن در پروژه مشغول است و کارهای خوبی در آن صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: همه تلاش خود را برای ساخت هرچه سریعتر ورزشگاه به کار می‌گیریم و امیدوارم که بتوانیم در زمان مقرر این ورزشگاه را به بهره‌برداری برسانیم.

کد خبر 2071561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha