۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۱۰

سالک مطرح کرد:

عدم افتتاح ورزشگاه نقش‌جهان موجب ناراحتی مردم می‌شود/ انتقاد از عملی نشدن قول وزیر ورزش

عدم افتتاح ورزشگاه نقش‌جهان موجب ناراحتی مردم می‌شود/ انتقاد از عملی نشدن قول وزیر ورزش

اصفهان – خبرگزاری مهر: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که ورزشگاه نقش‌جهان در موعد مقرر ساخته نشود ضمن وارد شدن خسارت سنگین به این پروژه، موجب ناراحتی مردم می‌شود و ما دیگر قارد به پاسخگویی به آنها نیستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد سالک ظهر شنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان با اشاره به اهمیت ساخت این ورزشگاه اظهار داشت: همه باید برای ساخت این ورزشگاه تلاش کنند زیرا پروژه نقش‌جهان از 18 سال قبل در پیچ‌وخم‌های بسیاری قرار گرفته و باید هرچه سریعتر تکمیل شود.

وی افزود: در صورتی که این ورزشگاه در زمان مقرر به بهره‌برداری نرسد، دیگر نمی‌توانیم پاسخ مردم را بدهیم زیرا سال‌هاست که در مورد ساخت آن به مردم قول می‌دهیم و این قول‌های ما هنوز اجرایی نشده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقش‌جهان اولویت نخست ما به شمار می‌رود، تصریح کرد: ورزشگاه نقش‌جهان یکی از مطالبات به حق مردم اصفهان به شمار می‌رود و مردم توجه بسیاری به روند ساخت این ورزشگاه از خود نشان می‌دهند و حتی در جلسه هیئت دولت در اصفهان نیز ساخت ورزشگاه نقش‌جهان اولویت مسئولان به شمار می‌رفت و مطرح شد.

وی با اشاره به قول وزیر ورزش برای بهره‌برداری از ورزشگاه نقش‌جهان در پایان اسفند سال گذشته، بیان داشت: وزیر ورزش پیش از این قول داد که ورزشگاه نقش‌جهان در پایان اسفند سال 91 به بهره‌برداری برسد اما متاسفانه به این قول خود عمل نکرد و امیدوارم این ورزشگاه حداقل در پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

 حجت‌الاسلام سالک با بیان اینکه در صورت تاخیر بیشتر در ساخت ورزشگاه، خسارت‌های سنگینی وارد می‌شود، اضافه کرد: اگر ساخت این ورزشگاه بیش از این طول بکشد، خسارت‌های سنگینی به ما وارد می‌شود و هم از نظر مالی و هم از نظرهای دیگر مشکلات بسیاری به وجود می‌آید بنابراین دیگر نباید اجازه داد ساخت ورزشگاه نقش‌جهان به درازا بیانجامد.

وی گفت: باید قبول کرد که با این روند ورزشگاه تا پایان خرداد امسال به بهره‌برداری نمی‌رسد اما امیدوارم تا پایان دولت دهم که مرداد سال جاری است، شاهد افتتاح این پروژه ورزشی باشیم. 

کد خبر 2071568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha