۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۵۳

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

راه اندازی میز خدمت برای تسریع درخدمت محترمانه به مردم ضروری است

راه اندازی میز خدمت برای تسریع درخدمت محترمانه به مردم ضروری است

قزوین- رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: با راه اندازی میز خدمت در ادارات باید ضمن تکر یم ارباب رجوع، زمینه خدمت رسانی محترمانه و سریعتر به مردم مهیا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، لطف الله سیاهکلی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری که به صورت ویدئو کنفرانس با مشارکت ۷۰ تن از مدیران اجرایی برگزار شد اظهار داشت: مردم مؤمن و انقلابی با حضور پرشور در مراسم عزاداری حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نشان دادند با درک موقعیت کشور و با شعور حسینی حافظ شعائر دینی هستند.

وی افزود: برگزاری مراسم عزاداری از سوی مقام معظم رهبری به صورت انفرادی و بدون حضور افراد، پیام بزرگی برای جهان بود که دین اسلام نسبت به حفظ جان و سلامت مردم اهمیت بسیار بالایی قائل است و عالی‌ترین مقام دینی کشور اهتمام ویژه ای به رعایت نکات بهداشتی دارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین با اشاره به سفر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور به استان قزوین یادآور شد: پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین با واگذاری ادامه ساخت به قرارگاه خاتم الانبیا و نیز تسریع در اجرای الحاقی بیمارستان شهید رجایی تعیین تکلیف و تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی افزود: حضور استاندار در مناطق مختلف استان و برگزاری جلسات شورای اداری در شهرستان‌ها و بخش‌ها می‌تواند به اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی کمک کند تا مردم بیشتر به مدیران استان امیدوار و دلگرم شوند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از مدیران استان انتظار داریم اگر نمایندگان نامه‌ها و درخواست‌های مردمی را به آنها ارجاع دادند در پاسخگویی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: البته نمایندگان همه شرایط و وضعیت را درک می‌کنند و حتی اگر درخواستی امکان اجرایی نداشته باشد با نگاه منطقی به موضوع نگاه می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: کسانی که در عرصه نظارت فعالیت می‌کنند باید از تجربه لازم برخوردار باشند و تصمیمات مدیران را با توجه به شرایط درک کنند و شجاعانه تصمیم گیری کنند.

وی افزود: از نگاه نمایندگان استان سیستمی را برای ارزیابی عملکرد مدیران تعیین کرده ایم که اگر میزان شکایت مردم از دستگاهی کمتر باشد بیانگر موفقیت و عملکرد مدیر دستگاه است و ما باید از این افراد تقدیر کنیم.

سیاهکلی گفت: انتظار داریم در دوران کرونا در محل ورودی ادارات میز خدمت ایجاد شود و با استفاده از افرادی با تجربه ضمن تکریم ارباب رجوع شرایط بهتری برای خدمت گزاری فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: رویکرد ما از تذکر به مدیران، همفکری و بالا بردن سطح خدمت رسانی است و با همین روند و همکاری خوبی که بین مدیران و نمایندگان در سطح ملی وجود دارد می‌توانیم در شرایط کرونایی و علیرغم کمبود بودجه کارهای بزرگی انجام دهیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین تصریح کرد: امروز برای بررسی شاخص‌های بودجه استان قرار است جلسه‌ای در سازمان مدیریت و برنامه ریزی با حضور دکتر نوبخت برگزار شود تا بتوانیم با نگاه منطقی و استدلال مسئولان را مجاب کنیم تا ردیف بودجه استان را از ردیف ۲۹ به ۲۰ ارتقا بخشیم.
 

کد خبر 5014237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha