۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۲۰:۰۰

رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی؛

ستاد ملی کرونا جلوی بازگشایی مدارس را بگیرد

ستاد ملی کرونا جلوی بازگشایی مدارس را بگیرد

رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی، از ستاد ملی کرونا درخواست کرد نسبت به جلوگیری از بازگشایی مدارس با حضور دانش آموزان در تمامی مناطق و مقاطع تحصیلی، اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس آقازاده، در نامه‌ای سرگشاده به ستاد ملی مبارزه با کرونا، درخواست کرد از جان میلیون‌ها دانش آموز دفاع کنند.

در متن این نامه آمده است: وزیر آموزش و پرورش طی بیاناتی در اجلاس با مدیران مربوطه، اظهار داشته‌اند که مدارس باید از شنبه ۱۵ شهریور، به طور حضوری بازگشایی شوند. این «دستور» جناب وزیر، با شرایط حاکم بر همه گیری ویروس کرونا و وضعیت «قرمز» بسیاری از مناطق کشور، همخوانی ندارد. به خطر انداختن جان میلیون‌ها دانش آموز و آموزگار و خانواده‌های ایشان، و دخالت در کارشناسی تخصصی نحوه مقابله و مبارزه با بیماری از سوی مسؤلین غیرمرتبط با امور بهداشتی، می‌تواند در کمترین فاصله زمانی به یک فاجعه انسانی تبدیل شود.

لذا از مسؤلین ستاد ملی مبارزه با کرونا، جدا تقاضا می‌کنیم ضمن اعمال قاطعیت در اجرای فرامین بهداشتی و پروتکل‌های ملی مبارزه با کرونا، از احتمال بازگشایی حضوری مدارس در همه مقاطع تحصیلی و در تمامی استان‌ها و مناطق کشور، اکیداً جلوگیری بفرمایند.

کد خبر 5015008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      6 0
      بچه های کوچک و معلول چی؟
    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      2 0
      بازگشایی مدارس درمناطق قرمزبازی باجان دانش آموزان وفشارمضاعف برکادر درمان است لطفا دراین تصمیم تجدیدنظرکنیدبه خداتوان پرداخت شهریه مدارس غیرانتفاعی رانداریم