۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۰۶

در کهگیلویه و بویراحمد؛

عملیات اجرایی ۳۸ طرح برق رسانی در گچساران آغاز شد

عملیات اجرایی ۳۸ طرح برق رسانی در گچساران آغاز شد

گچساران- طی مراسمی و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی ۳۸ طرح برق رسانی در گچساران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر پنجشنبه در آئین کلنگ زنی طرح‌های برق رسانی گچساران گفت: نیروگاه برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد وامید می‌رود با راه اندازی این طرح‌ها برخی از مشکلات در حوزه برق رسانی در گچساران رفع شود.

سید علی احمد زاده افزود: باید طرح‌های برق رسانی در این استان کلنگ زنی شود و در راستای اجرای این تعداد طرح برق رسانی ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: طرح‌های برق رسانی گچساران در راستای اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات برق روستایی انجام و طرح‌های جهادی اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات برق در روستای سر بیشه گچساران در این راستا کلنگ زنی شد.

استاندار افزود: کهگیلویه و بویراحمد به دلیل داشتن بافت جغرافیایی کوهستانی، برای اجرای طرح‌های زیرساختی از جمله برق رسانی، گازرسانی و آب رسانی دارای شرایط خاصی است.

وی تکمیل روشنایی در ۱۶ منطقه شهر دوگنبدان و ۵۱ روستا، اصلاح و بهینه سازی، رفع ضعف ولتاژ و کاهش تلفات را از اهداف اجرای این طرح‌ها عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها در روستاهای اسلام آباد، سربیشه، جهاد آباد، بید زرد، ناصر آباد و آب ریگون اجرا می‌شود و با بهره برداری از این طرح‌های برق رسانی، مشکل برق ۱۵ هزار مشترک در این شهرستان مرتفع می‌شود.

کد خبر 5349358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha