نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

زیرساخت‌ فعالیت‌های پژوهشی طلاب حوزه علمیه فراهم شود

زیرساخت‌ فعالیت‌های پژوهشی طلاب حوزه علمیه فراهم شود

زاهدان- نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: زیرساخت‌های لازم جهت پرداختن به فعالیت‌های علمی و پژوهشی توسط طلاب حوزه‌های علمیه در استان فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در اختتامیه جشنواره علامه حلی اظهار داشت: باید در تحقیق و پژوهش‌های خود به دنبال ارائه راهکار جهت پاسخگویی به نیازهای روز و شبهه‌هایی که مطرح می‌شود باشید.

وی افزود: عناوین مقالات ارائه شده در این جشنواره ناظر بر مباحث روز بوده که جزو نیازهای جامعه محسوب شده و از این جهت مایه خوشحالی است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طبق گزارش ارائه شده از سوی مدیریت حوزه علمیه استان، تعداد شرکت‌کنندگان خواهر بیشتر از برادران بوده که چنین چیزی هم جای خوشحالی و هم جای تأمل دارد.

وی ادامه داد: طبق گزارش ارائه شده، برخی از حوزه‌های علمیه استان هیچ اثری به این جشنواره ارسال نکرده‌اند که جای گلایه دارد و انتظار می‌رود مشارکت‌ها بیشتر باشد.

محامی بیان کرد: نباید در مرحله کشوری جشنواره، خود را در برابر سایر استان‌ها دست کم بگیریم و ما توانایی رقابت با سایر استان‌ها را دارا بوده و تنها نیازمند زحمت و تلاش بیشتر هستیم.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضانی مدیر حوزه‌های علمیه استان گفت: ۲۱۶ تحقیق، مقاله و پایان نامه به دبیرخانه پنجمین جشنواره علامه حلی مختص طلاب حوزه‌های علمیه استان ارسال شده بود که در پایان تعداد ۹ مقاله انتخاب و به مرحله کشوری راه یافت.

کد خبر 5387684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha