۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان:

جشنواره ملی «حریم رسالت» مصداق بارز جهاد تبیین است

جشنواره ملی «حریم رسالت» مصداق بارز جهاد تبیین است

رشت- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با بیان اینکه جشنواره ملی رسانه ای «حریم رسالت» مصداق بارز جهاد تبیین است، گفت: این جشنواره فرصت ارزشمندی در تبلور توانمندی‌های بانوان است.

به گزارش خبرنگار مهر، «زهرا یعقوب نژاد» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان ظهر چهارشنبه به مناسبت روز خبرنگار و در راستای برگزاری جشنواره حریم رسالت و با محوریت با بانوان مدیر خبرگزاری‌های رسمی در استان گیلان از دفتر خبرگزاری مهر در این استان بازدید کرد.

یعقوب نژاد در حاشیه این بازدید با اشاره به نقش مهم رسانه در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در سطح جامعه اظهار کرد: رسانه پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است و باید از این ظرفیت در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم استفاده شود.

وی بر ضرورت حضور پررنگ‌تر رسانه در حوزه‌های اجتماعی به ویژه مسائل مربوط به خانواده و جوانی جمعیت تصریح کرد: قطعاً حضور رسانه و اطلاع رسانی و آگهی بخشی به جامعه به ویژه در حوزه فرزند آوری تأثیرگذار خواهد بود.

یعقوب نژاد ادامه داد: نوآوری بسیج رسانه گیلان در برگزاری جشنواره ملی بانوان «حریم رسالت» با محور قراردادن دو مؤلفه «زن» و «رسانه» نشان از ظرفیت بانوان رسانه‌ای استان گیلان دارد.

وی برگزاری جشنواره ملی بانوان حریم رسالت را مصداق بارز جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت به میزبانی گیلان در آبان ماه برگزار می‌شود و این جشنواره فرصت ارزشمندی در تبلور توانمندی‌های بانوان در زمینه‌های مختلف است.

جشنواره ملی «حریم رسالت» مصداق بارز جهاد تبیین است

گفتنی است، در این بازدید «خانم جنتی» دبیر دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت و «محدثه فردی» مسئول بانوان بسیج رسانه گیلان حضور داشتند.

کد خبر 5863139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha