۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳

شهردار سنندج خبر داد؛

تعریف ۶ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در سنندج

تعریف ۶ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در سنندج

سنندج_شهردار سنندج از تعریف ۶ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدانور رشیدی پیش از ظهر شنبه در نشست صمیمی با فعالان اجتماعی، فرهنگی و هنری سنندج اظهار کرد: راهبرد اساسی شهرداری در برنامه‌ریزی‌های مدیرت شهری خدمت به شهر و تلاش در راستای عمران و آبادانی و رفع مشکلات و دغدغه‌های شهروندان است و با توجه به وظایف شهرداری که ۲۰۰ شرح وظایف دارد شهروندان از تولد تا مرگ با شهرداری در ارتباطند.

وی بیان کرد: دامنه و گستره حقوق شهری شامل برنامه‌ریزی و مدیریت بوده و شهرداری‌ها طیف وسیعی از فعالیت‌های شهرسازی، طراحی، توسعه شهری، اقتصاد شهری، سیاست شهری و فرهنگ شهری را تحت پوشش خود دارد و تلاش می‌کند تا برای خدمت به شهر و شهروندان حرکت کند.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: سنندج بهشت زیبای زمین است و باید تلاش شود به بهترین شیوه حفظ شود و توسعه یابد.

وی تصریح کرد: سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی جهان و پایتخت کتاب ایران، خاستگاه پرورش مشاهیر، مفاخر و هنرمندان بزرگی همچون قطب‌الدین صادقی‌ها، کامکارها، عندلیبی‌ها و یوسف‌زمانی‌ها و دیگر بزرگانی است که نام و نشان آنها شهره جهانی دارند.

رشیدی به اعتبارات شهرداری در سال‌جاری پرداخت و افزود: اعتبارات استانی شهرداری در سال جاری ۵۵ میلیارد تومان و سال گذشته ۲۲ میلیارد تومان بود که تا این مقطع تنها ۱۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته و غیر از اعتبارات داخلی هیچ اعتباری برای اجرای پروژه‌ها و برنامه‌ها به شهرداری سنندج اختصاص نیافته است.

وی عنوان کرد: شهر خلاق موسیقی جهان یک موضوع فرهنگی است و هیچ اعتباری از سوی سازمان یونسکو به شهرداری اختصاص نیافته است و اگر در زمان افتتاح پروژه‌ها آرم یونسکو را در تبلیغات لحاظ کرده‌ایم با هدف فرهنگ‌سازی بیشتر در مورد شهر خلاق موسیقی بوده است.

شهردار سنندج عنوان کرد: در راستای ایجاد درآمد پایدار ۶ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری تعریف شده که در دیماه امسال اطلاع‌رسانی لازم در مورد آن صورت می‌گیرد.

کد خبر 5949284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha