۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۲

با حضور مسؤولان؛

کلنگ ساخت دومین کتابخانه عمومی شهر جم به زمین زده شد

کلنگ ساخت دومین کتابخانه عمومی شهر جم به زمین زده شد

بوشهر- طی آئینی با حضور مسؤولان، کلنگ ساخت دومین کتابخانه عمومی شهر جم استان بوشهر به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار جم عصر چهارشنبه در این آئین گفت: خرسندیم که امروز در این آئین شاهد هم‌افزایی دستگاه‌های دولتی برای توسعه زیرساخت‌های کتابخوانی و پیشرفت فضای فرهنگی جم هستیم.
سیدمحمد احمدپور یادآور شد: ساخت این کتابخانه یکی از مطالبات دیرینه مردم جم بود که این مطالبه انصافاً با نگاه توسعه‌طلبانه و مثبت شهردار و شورای اسلامی کنونی شهر جم عملی شد. از نظر من، ساخت این کتابخانه، مهم‌ترین پروژه فرهنگی شهرستان است.

ساخت دومین کتابخانه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان

شهردار جم هم پیش از کلنگ‌زنی این پروژه بزرگ، گفت: دومین کتابخانه عمومی شهر جم با اعتباری برابر با ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در زمینی با مساحت ۶۲۰ متر مربع در دو طبقه با مساحت ۸۴۰ مترمربع از سوی شهرداری در مدت ۱۳ ماه ساخته خواهد شد.

سیدخلیل حسین‌زاده تأکید کرد: ساخت این کتابخانه با هدف توسعه زیرساخت‌های کتابخانه‌ای و مرتفع‌کردن نیاز کتابخوانی شهروندان جمی صورت می‌گیرد. امروز توسعه جوامع از مسیر توسعه فرهنگی می‌گذرد بنابراین ما تلاش کردیم تا خلأهایی ساختاری فرهنگی که در فضای شهری جم وجود دارد، شناسایی و برطرف کنیم.

طی آئینی با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، فرماندار شهرستان جم، شهردار، اعضای شورای شهر و مسئولین محلی، کلنگ ساخت دومین کتابخانه عمومی شهر جم به زمین زده شد.

کد خبر 5953623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha