۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱

شهردار قشم:

همایش مشترک هرمزگان و قزوین را میزبانی می کند

همایش مشترک هرمزگان و قزوین را میزبانی می کند

قشم - شهردار قشم گفت: همایش مشترک ۱۲۰ نفر از کارکنان شهرداری‌های ۲ استان هرمزگان و قزوین به میزبانی شهرداری قشم برگزار می شود.

میرداد میردادی در گفت‌وگو در خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌ها مدیریت منابع انسانی یکی از مهمترین مسایل در حوزه شهرداری‌های کشور است.

وی افزود: در همین راستا شهرداری قشم چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ همایش مشترک ۱۲۰ نفر از کارکنان شهرداری‌های ۲ استان هرمزگان و قزوین را میزبانی خواهد کرد.

شهردار قشم تصریح کرد: این همایش با محوریت علوم رفتاری «تکنیک های ایجاد انگیزه در کارکنان» و «تغییر رفتار» با حضور جناب آقای دکتر صباحی زاده از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۲:۳۰ در سالن اجتماعات شهرداری قشم برگزار می شود.

میردادی ادامه داد: انواع آموزش‌های شغلی و مهارتی، کنترل و تغییر رفتار، پیشگیری از بروز رفتارهای مشکل آفرین از سوی کارکنان و ارباب رجوع در شرایط خاص، افزایش و بهبود رفتارهای مرتبط با سلامت و تندرستی کارکنان از دیگر مباحث این همایش است.

وی اضافه کرد: معاون دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین به همراه کارشناسان دفتر امور شهری از مهمانان ویژه همایش هستند و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز نظارت آن را بر عهده دارد.

کد خبر 5964817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha