۲۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۱۹

با حضور بیش از 100 خیر/

کمک خیرین اراکی به جشن گلریزان محرومان و نیازمندان

کمک خیرین اراکی به جشن گلریزان محرومان و  نیازمندان

اراک- خبرگزاری مهر: در جشن گلریزان ویژه کمک به محرومان در زورخانه متقین اراک خیرین اراکی در آستانه نوشدن سال به این قشر نیازمندان کمک مالی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر٬مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی شامگاه روز یکشنبه در این جشن افزود: خیرین نقش بسزایی در کمک به این نهاد و حمایت از محرومان و نیازمندان دارند.

محسن ولیئی با بیان اینکه جشن نیکوکاری این استان همزمان با سراسر کشور از 16 تا 18 اسفند جاری در نقاط مختلف برگزار شد٬ گفت: یکهزار و 37 پایگاه ثابت و سیار کمک های مردم خیر اندیش استان را جمع آوری کردند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با بیان اینکه این پایگاه ها در هفته احسان و نیکوکاری دایر است٬ خاطر نشان کرد: این تعداد پایگاه با همکاری آموزش و پرورش٬ بسیج٬ مساجد و پایگاه های مردمی در سراسر استان آماده جمع آوری مساعدت های مردمی است.

ولیئی با اشاره به اینکه شمارش و بسته بندی کمک های غیر نقدی مردم به این جشن ادامه دارد٬ اظهار کرد: پیش بینی می شود این کمک ها به بیش از 13 میلیارد افزایش یابد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ادامه داد: کمک های مردمی تا پیش از ایام نوروز به دست نیازمندان خواهد رسید.

وی گفت: کمک های مردمی به این جشن تا قبل از نوروز به دست محرومان و نیازمندان می رسد 39 درصد از افراد تحت پوشش این نهاد به دلیل فوت سرپرست، 40 درصد به دلیل از کارافتادگی، هشت درصد به دلیل بیماری های سخت سرپرستان خانوار، پنج درصد به دلیل طلاق و بقیه به دلایل معلولیت، زندانی بودن سرپرست و یا بد سرپرست بودن، از خدمات کمیته امداد بهره می برند.

گفتنی است٬ در این جشن افراد خیر و نوعدوست کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به محرومان و نیازمندان اهدا کردند.

لازم به ذکر است٬ قریب به100 نفر در جشن گلریزان حضور داشتند و بیش از 250 میلیون ریال برای کمک به نیازمندان جمع آوری شد.

کد خبر 2016165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha