۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۴۷

در چهارمین یادواره شهدای دولت دراستان مرکزی/

کسانی که امروز بر طبل جنگ در دنیا می کوبند شکست خوردگان جبهه نظام جمهوری اسلامی ایران است

کسانی که امروز بر طبل جنگ در دنیا می کوبند شکست خوردگان جبهه نظام جمهوری اسلامی ایران است

اراک – خبرگزاری مهر: استاندار مرکزی گفت: کسانی که امروز بر طبل جنگ در دنیا می کوبند شکست خوردگان در جبهه نظام جمهوری اسلامی ایران است که نتوانستند بر این نظام چیره شوند.

به گزارش خبرنگار مهر،  علی اکبر شعبانی فرد ظهر پنج شنبه در چهارمین یادواره شهدای دولت در استان مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند و انتقال فرهنگ شهادت باید به عنوان یک اصل مهم در دستور کار همگان قرار بگیرد.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت رمز پیروزی و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران است و این فرهنگ باید سینه به سینه به نسل های بعد منتقل شود.

استاندار استان مرکزی با اشاره به وضعیت پیش آمده در انقلاب مصر گفت: آنچه انقلاب ایران را تا کنون بر پاهای خود در دنیا استوار نگه داشته است فرهنگ جنگ و شهادت، مقاومت ملت اسلامی و وجود ولایت فقیه است.

شعبانی فرد با بیان این که حیات و ممات جامعه ایران اسلامی در گرو زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است بیان داشت: فرهنگ عاشورایی حاکم بر انقلاب ایران امروز در منطقه خاورمیانه حاکم شده و شکل گیری حزب الله لبنان با حضور جوانان غیوراین سرزمین حاصل آن است.

مشاور رئیس کل ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز به برکت خون شهیدان ایران اسلامی به قدرت بزرگی در منطقه خاورمیانه و دنیا تبدیل شده است.

سردار علی اصغر جعفری افزود: امروز ایران دشمن درجه یک آمریکا در خاورمیانه است اگر چه از بیان این واقعیت مهم همواره هراس دارد.

 

کد خبر 2125496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha