۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۲۳

پرویزی مطرح کرد:

شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی به فرهنگ بومی هم توجه داشته باشد

شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی به فرهنگ بومی هم توجه داشته باشد

بجنورد - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان شمالی گفت: شورای فرهنگ عمومی باید علاوه بر اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، به فرهنگ بومی و محلی نیز توجه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی اکبر پرویزی اظهار کرد: جایگاه شورای فرهنگ عمومی استان پیگیری و عملیاتی کردن سیاست‌های ابلاغی از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

وی اضافه کرد: حرکت فرهنگی ما در مسیر مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی با اولویت مسائل فرهنگی استان بوده و اعضای شورا جهت‌دهی و نیازهای مناطق مختلف استان را سیاست گذاری و هدایت کنند .

قائم مقام شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: در حوزه فرهنگی به اندازه کافی قانون وجود دارد وما باید همه به وظایف قانونی خود عمل کنیم و در حوزه ورزشی نیز به ورزشهای بومی و همگانی نیز توجه بیشتری صورت گیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی نیز در این نشست مهمترین مسایل کشور را در بخش عمومی در سطح ملی و استانی ترویج فرهنگ افزایش جمعیت طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب دانست.

حجه الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی ااظهار کرد: باید مشوق ها و امتیاز های لازم برای افزایش جمعیت در سطح کشور در نظر گرفته شود و موانع موجود را بر طرف کنیم.

امام جمعه بجنورد گفت: دستگاههای اجرایی سیاست های فرهنگی خود را با هماهنگی شورای فرهنگ عمومی استان عملیاتی کنند.

 

کد خبر 2238765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha