۳ آذر ۱۴۰۰، ۸:۴۹

رئیس کمیسیون عمران شورای بوشهر:

عقب ماندگی شهر بوشهر جبران شود/ لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام

عقب ماندگی شهر بوشهر جبران شود/ لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام

بوشهر- رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شهر بوشهر دچار عقب ماندگی است و پروژه‌های نیمه تمام مختلفی هنوز باقی مانده که باید با تکمیل آنها، عقب ماندگی‌های این شهر جبران شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش سه‌شنبه شب در نشست اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به کمبود زمین در شهر اظهار داشت: انتظار داریم اداره کل راه و شهرسازی نگاه ویژه ای به مرکز استان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود اراضی نظامی که در شهر بوشهر آزاد می‌شود با طرح به شهر ملحق شود و مجدداً مشکلاتی که مدیریت شهری در شهرک نیایش با آن گریبانگیر است نشویم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: امروز ترافیک به یک معضل مهم در شهر بوشهر تبدیل شده است و باید برای رفع این معضل تدابیری اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ترافیک مرکز شهر و خیابان سنگی ایجاد پارکینگ طبقاتی در این دو نقطه ضروری است و انتظار داریم با یک تعامل با نیروگاه و حفظ حق و حقوق آنها زمین متعلق به آنها که کاربری فضای سبز دارد برای احداث پارکینگ به شهرداری واگذار شود.

نیک روش مشکلات بافت تاریخی، فاضلاب شهر و ساخت و سازهای غیر مجاز در محلات جنوبی را از دیگر مشکلات عمده شهر بوشهر برشمرد که نیازمند نگاه ویژه به آنها است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار توجه به پروژه نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی شد که باعث یک معضل در شهر شده و در حوزه بخش خصوصی این پروژه‌ها بخش زیادی از خانواده‌ها را درگیر موضوع کردند.

کد خبر 5359456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha