۷ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۰۴

اخبار کوتاه استان مرکزی/

حمایت 398 حامی محلاتی از 84 یتیم تحت پوشش کمیته امداد

حمایت 398 حامی محلاتی از 84 یتیم تحت پوشش کمیته امداد

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر از کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان محلات از حمایت 389 نفر حامی از 84 نفراز یتیمان تحت حمایت کمیته امداد در هشت ماهه سال جاری خبر داد و گفت: این حامیان دراین مدت بالغ بر یک میلیارد و 163 میلیون ریال به این ایتام کمک کرده اند .

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی رفیعی انجام طرح اکرام ایتام را از جمله طرح های خوب امداد در کمک به یتیمان تحت حمایت دانست و تصریح کرد : این طرح یکی از طرح های خوب و موفق امداد است و با انجام این کار خیر خواهانه یتیمان از کمکهای مادی و معنوی حامیان برخوردار می باشند.

وی همچنین از بهره مندی 17 کودک تحت حمایت از تغذیه سالم با هزینه ای بالغ بر 16 میلیون ریال توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان محلات خبر داد و افزود:در هشت ماهه نخست امسال 17 نفر از افراد دارای بیماری خاص نیز با هزینه بالغ بر 58 میلیون ریال از این سبدهای غذایی بهره مند شدند.

دریافت 503 میلیون ریال زکات توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آشتیان

 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان  آشتیان از جمع آوری 503 میلیون ریال زکات به امداد این شهرستان  در 8 ماهه امسال خبر داد و گفت: ازاین مبلغ 56 میلیون ریال بابت کمک به محرومین و مابقی برای اجرای پروژه های عمرانی هزینه شده است .

وی ضمن تشکر از کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود : با تبیین و ترویج فرهنگ حسنه در جامعه و برنامه ریزی درست ، در احیای این فریضه دینی بیش از پیش موفق خواهیم بود.

115تیم تحت حمایت امداد زرندیه تحت حمایت 870 حامی قرار گرفتند

سرپرست امداد شهرستان زرندیه از تحت حمایت قرار گرفتن 115 یتیم توسط 870 حامی در 8 ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: در مدت ذکر شده بالغ بر 2 میلیارد و 82  میلیون ریال توسط این حامیان به حساب ایتام واریز شده است.

غلامرضا حافظ کمال با بیان اینکه 146 مورد وام کارگشائی و قرض الحسنه در 8 ماهه امسال به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: این تعداد وام با هزینه بالغ بر 10 میلیاردو 393 میلیون ریال در راستای رفع نیاز مددجویان به آنها پرداخت شده است.

سرپرست امداد شهرستان همچنین از پرداخت 30 مورد وام خوداشتغالی و خودکفایی در مدت مشابه خبر داد و گفت : برای پرداخت این تعداد وام نیز بالغ بر 1 میلیاردو 747 میلیون ریال از منابع داخلی و بانکی هزینه شده است.

برگزاری كارگاه آموزشي پيشگيري از اعتياد برای 45 نفر از زنان سرپرست خانواردر خمین

به همت امداد شهرستان خمین كارگاه آموزشي پيشگيري از اعتياد برای 45 نفر از زنان سرپرست خانواردر سالن امداد این شهرستان برگزار شد.

مدیر امداد شهرستان خمین ضمن اعلام این خبر گفت: تشريح ابعاد اعتياد، شناخت معتاد، راههاي پيشگيري، روشهاي ترك، تشريح ابعاد اجتماعي و رواني اعتياد و راههاي مداخله موثر از مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی بود.

داود روشنی افزود: برای برگزاری این دوره آموزشی بالغ بر 4 میلیون و 500 هزار ریال هزینه شده است و توزيع بروشورهاي تهيه شده توسط واحد فرهنگي  نيروي انتظامي ،برگزاري مسابقه از مباحث مطرح شده به صورت پرسش و پاسخ وتشويق 5نفر برنده در جلسه از برنامه های تدارک دیده شده در این دوره بوده است.

1261 سالمند از خدمات امداد تفرش بهره مند شدند

مدیر امداد شهرستان تفرش با بیان اینکه در حال حاضر یک هزارو 261  سالمند از خدمات کمیته امداد این شهرستان بهره مند می باشند افزود: تا کنون بالغ بر سه میلیاردو 910 میلیون ریال برای پرداخت کمک معیشت به این سالمندان توسط این نهاد هزینه شده است.

قاسم مقدم پرداخت کمک هزینه زندگی ، کمک به امر ازدواج فرزندان ، تامین امور مسکن و پرداخت وام های خوداشتغالی را از کمکهای این نهاد به سالمندان عنوان کرد و افزود: پرداخت 120 مورد کمک بلاعوض، 149 مورد وام ضروری و36 مورد هزینه های دارو و درمان از دیگر کمکهای صورت گرفته به این افراد بوده است.

وی همچنین تلاش در جهت انتقال خدمت سربازی 8 نفر از فرزندان این افراد به نزدیکترین مکان به محل سکونت را از خدمات ارائه شده به این افراد عنوان کرد و گفت: پرداخت 10 مورد هزينه هاي انشعاب آب ،برق،گاز و پروانه ساختماني از کمکهای صورت گرفته به این افراد بوده است.

کد خبر 2203657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha