۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۴۹

پرویزی:

امنیت کشور مرهون تلاش های نیروی انتظامی است

امنیت کشور مرهون تلاش های نیروی انتظامی است

بجنورد- خبرگزاری مهر: استاندار خراسان شمالی با اشاره به این که خراسان شمالی امن ترین استان کشور به شمار می رود، گفت: بخش زیادی از امنیت استان و کشور مرهون تلاش های نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی اکبر پرویزی بعد از ظهر شنبه در آیین گشایش نمایشگاه بزرگ دستاوردهای نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اهمیت امنیت در زمینه توسعه متوازن و همه جانبه، عنوان کرد: امنیت پایدار سبب می شود روند توسعه در حوزه های مختلف شتاب بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه خراسان شمالی در این زمینه از امن ترین مناطق کشور محسوب می شود، اظهار داشت: بخش زیادی از امنیت استان و کشور مرهون تلاش های نیروی انتظامی است.

به گفته نماینده عالی دولت در خراسان شمالی، عملکرد نیروی انتظامی در زمینه های مختلف روز به روز رو به بهبود است.

وی اضافه کرد: همچنین نیروی انتظامی باید به منظور افزایش رضایت مردم و حفظ و تقویت اقتدار خویش، رفتار نیکو و عزت نفس را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهد و با مجرمان و متهمان، مطابق رفتار اسلامی و قانونی رفتار کند.

پرویزی عنوان کرد: اگر می خواهیم هنجار و رفتار درستی در جامعه بسط داده شده و نهادینه شود می بایست ابتدا خود اجرای آن را شروع کنیم و پیش از پایش رفتار دیگران، مراقب عملکرد خود باشیم.

به گفته وی پایبندی قانون گذاران و ناظران به مواد قانونی، اساس پیروی جامعه از قوانین خواهد بود و نمی توان در حالی که خود قانون را با ترفندهای مختلف اجرا نمی کنیم، از مردم انتظار قانون مداری داشته باشیم.

گفتنی است، در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی، نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی خراسان شمالی در 60 غرفه در چهارراه شهید صیاد شیرازی بجنورد آغاز به کار کرد.

سیزدهم تا نوزدهم مهر ماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

 

کد خبر 2149541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha