۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۳۵

حجت الاسلام يعقوبي:

امام خميني(ره) با پيروزي انقلاب، بزرگترين معروف را در جامعه ايجاد كرد

امام خميني(ره) با پيروزي انقلاب، بزرگترين معروف را در جامعه ايجاد كرد

بجنورد - خبرگزاري مهر: امام جمعه بجنورد گفت: پيروزي انقلاب اسلامي با رهبري امام خميني(ره)، بزرگترين معروف كه جمهوري اسلامي است را در كشور پياده كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی درهمایش تبیین شخصیت الهی حضرت امام خمینی (ره) در جمع تشکل‌های جوانان و هیئت‌های ورزشی استان با تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: نقش امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب یک جریان حاکم بر افکار بود.

وی افزود: اساس انقلاب ما در 15 خرداد 42 و توسط شخصیت بزرگی آغاز شد که درب خیرات را بروی مردم باز کردند و معروف‌ها را گسترش دادند.

وی اظهار داشت: امام شخصیتی بود که از خود گذشت، خود را فدای انقلاب کرد و راه خداشناسی را به ملت آموخت.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي خراسان شمالي اضافه كرد: پيروزي انقلاب اسلامي با رهبري امام خميني(ره)، بزرگترين معروف كه جمهوري اسلامي است را در كشور پياده كرد.

قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین با اشاره به روح جوانمردی در میدان ورزشی خاطرنشان کرد: تقویت جسم در کنار تقوای جان یعنی حرکت به سوی قله ارزش‌های انسانی که لازمه پهلوانی است.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: ورزشکار ما وقتی در میادین پیروز می‌شود باید غرور خودش را بشکند و تواضع و بندگی در برابر خدای منان را پیشه کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز در این همایش با بیان بخشی از زندگینامه بنیانگذار جمهوری اسلامی به نقش بی‌بدیل حضرت امام(ره) در رهبری ملت و پیروزی انقلاب اشاره کرد.

علی روشن اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم سیره و شخصیت امام(ره) را برای جوانان نسل امروز تبیین کنیم.

وی اضافه کرد: نسل جوان امروز ما که شناخت کافی از بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی ندارد، از این رو باید اندیشه‌های این مرد بزرگ را بشناسند و با مطالعه آثار ارزشمند آن امام فرزانه خوشه‌چین خرمن علم و دانش او شوند.

کد خبر 2069165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha